Emailkampane.cz – newsletter přání k svátku, tvrdili „všechny jenom naserete“

Doporučte přátelům:
RSS
Facebook
Google+
http://www.nelzu.cz/2016/08/01/emailkampane-cz-newsletter-prani-k-svatku-tvrdili-vsechny-jenom-naserete/
Twitter

Když jsme na webtrhu nedávno otevřeli téma, že bychom chtěli zákazníkům popřát k svátku nějakou nenásilnou formou, opět se jen strhla přestřelka názorů, ze kterých nebylo možné nic vyvodit. Naše představa byla taková, že bychom chtěli zákazníkům našeho eshopu udělat radost a to hned po ránu, kdy přijdou ještě rozespalí do práce. Přeci když člověk začne den něčím příjemným, to snad nemůže nikoho naštvat, nebo ano? Mail by neměl být postavený tak, aby něco prodal, nebo zákazníka k něčemu přiměl, měl pouze udělat radost.

Diskutující měli na věc takový názor, že těch emailů je už tolik, že to lidi ne „nebere“, ale přímo „nasere“. Někteří psali „A co těm zákazníkům nabídnete? Nějaký slevový kupon?“ Ne, my nechceme nic prodávat! Nabídneme jim, že budou začínat den s úsměvem na tváři. Sám si vzpomínám, kdy jsem ještě v době jako zaměstnanec začínal den poradou s kyselým ksichtem, ale když se bylo čemu zasmát, šla pak práce hned lépe od ruky.

Tak jsem si představil tu každodenní poradu

A vzpomněl jsem si, jak byla jedna jako druhá, rok co rok. Svalil jsem se vždycky do křesla a místo toho, aby se za těch 30 minut něco udělalo, následovala smršť velmi důležitých informací např. blablabla, nebo blabla a když už jsme věděli, co jsme potřebovali, zapnuli jsme počítače. A to je ta chvíle, kdy by měl dorazit ten správný newsletter 🙂 Pro vytváření rozesílky jsme použili emailkampane.cz

automatická kampaň svátky v emailkampane

Finální text, který přichází do mailu s obrázem válícího se pejska :-)) o pár řádků výše vypadá následovně

Všechno nejlepší Marto,

k dnešnímu svátku Vám přeji hodně štěstí, pevné zdraví a dostatek volného času, který budete moci věnovat nejen svým nejbližším, ale i svým čtyřnohým kamarádům, kteří stojí vždy při vás. Hoďte vše za hlavu a dejte si alespoň dnes nohy nahoru 🙂

Miroslav Beran

A jak to všechno dopadlo?

Celá kampaň stále běží, ale přikládáme statistické údaje z dosud odeslaných zpráv. 40% otevřených emailů považujeme za velmi slušný výsledek. 7 nedoručených mailů bylo z důvodu neexistujících adres a plných schránek. Protože naše zákazníky maily neotravujeme, tak jsou to schránky zákazníků, kteří provedli objednávku nedávno a nebyly ještě vyřazeny z databáze. Co se týče počtu označení naší zprávy jako „spam“, považujeme 0,35% za spíše horší výsledek, neboť v průměru dosahujeme hodnoty 0,09%. Na druhou stranu, na jiné maily (přestože nebývají označovány jako nevyžádaná pošta) nedostáváme tolik kladných odpovědí jako na tyto.
Ze dvou tisíc odeslaných emailů nepřišla jediná negativní odpověď! Zato stovky těch pozitivních, na základě kterých jsme zjistili, že email funguje přesně jak má – dělá lidem radost.

statistika emailkampaní




Přestože účelem nebylo prodávat, nakonec se stejně něco prodalo!

Samozřejmě nevidíme do toho, pro koho byl tento email impulsem k nákupu, ale nakoupil napřímo, nebo s nějakou časovou prodlevou. Co však víme, že z těch co přišli na náš web, na základě prokliku z emailu nakoupilo 14,58%. Jednoznačně mohu říci, že pokud se zákazníky komunikujete, berete jim telefony, znají vás jménem, přáním k svátku nemůžete nic zkazit. Opět jsem se přesvědčil o tom, že základem je testovat sám za sebe a rozhodovat se sám za sebe. Řídit se slepě radami jiných je skutečně k ničemu.

Když jsme jejich systém nasazovali my, tak nám chvíli trvalo, než jsme si připravili kontakty. Jenže to už jsme měli dávno spuštěnou zkušební verzi. Jedním telefonátem nám ji prodloužili, takže jednání bylo už od začátku dost férové.  Nyní již máme za sebou poměrně dlouhou dobu spolupráce a co funguje opravdu dobře je komunikace. Telefony berou, na emaily reagují. Pokud budete mít chuť si je zdarma vyzkoušet, zaregistrujte se zde.

Vzkazy zákazníků, které email potěšil:

  • Děkuji za přáni ,které mě překvapilo a také mně to potěšílo 🙂
  • Dekuji moc za pranicko k svatku a preji pekny vikend!!
  • Děkuji Vám za přání k svátku 🙂
  • Děkuji, je to moc milé, hezký den K.
  • Dekuji za prani:-)
  • Moc moc vám děkuji :-)),  bylo to překvapení, hodně milé 🙂
  • Děkuji a hezký den !
  • Děkuji Vám za přání. P.
  • Děkuji
  • Děkuji…. 🙂
  • Děkuji, potěšilo a budu se řídit Vaší radou.
  • 🙂 🙂 Dekuju. Krasny den i vam.
  • Děkuji 🙂
  • Dobrý den,pane Miroslave, moc moc Vám děkuji za krásně přáníčko..
  • Dobrý den,děkuji
  • Moc děkuji , za krásné přání 🙂
  • Děkuji. B-)
  • Dobrý den, děkuji za milé a pravdivé přání, také Vám přeji vše dobré, klidné a sluníčkové jarní dny.
  • Velice děkuji za vtipné přání.
  • Dobrý den pane Berane. Děkuji za přání,udělalo mi radost. Těším se na další obchodní spolupráci.
  • …. atd.

Těch mailů jsou stovky, všechny velmi v podobném duchu. Řekněte sami, myslíte, že to ty lidi naštvalo?


Tento blog hostujeme na wedos.com – zaregistrujte se a pořiďte si nejlevnější hosting včetně domény


Jak bude reklama vypadat?
-
Zde může být vaše reklama navždy jen za 299 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

1 názor na “Emailkampane.cz – newsletter přání k svátku, tvrdili „všechny jenom naserete“

Přidejte komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *