Kombinátor klíčových slov pro PPC hit plus návod – zdarma

Doporučte přátelům:
RSS
Facebook
Google+
http://www.nelzu.cz/2016/09/10/kombinator-klicovych-slov-pro-ppc-hit-plus-navod-zdarma/
Twitter

K čemu kombinátor klíčových slov pro PPC hit slouží

Kombinátor je malá šikovná aplikace, která má za úkol buď z delších názvů produktů, ze zkrácených popisků či jiných textových bloků vytvořit kombinace klíčových slov bez toho, abyste nad tím museli nějak zvlášť přemýšlet. U kobinace tří slov z nadpisu je to snadné – AB;BC;AC, ale pokud máte těch slov třeba třicet, tak už to tak rychle z hlavy do PPC hitu nenasypete.
Proč používat tuto utilitku? Jednoduše proto, že má tato práce jistou trvalou hodnotu. Jednou investujete svůj čas (cca 15 min.) do vytvoření kampaní a od té doby už PPC hit pracuje za vás. Sám si pravidelně aktualizuje data z feedů, které mu dáte k dispozici, a pokud na takto vytvořené reklamní kampaně použijete navíc funkci „Automatická pravidla“ které můžete nyní využívat v Beta verzi Skliku, nemusíte se starat ani o bidování. Jediná práce, kterou za vás nikdo nezautomatizuje je vylučování klíčových slov, ale to už je rutina, kterou můžete delegovat na nějakého brigádníka.
Suma sumárum, když to převedu do čísel, 15 min. práce se vám vrátí i při sebevyšší hodinové sazbě jednou konverzí z eshopu. Věřím, že většina z vás stejně jako já váží hodnotu investice a její reálný přínos – a v tomto případě není důvod váhat. Stahujte, instalujte, zkoušejte a klidně se podělte s ostatními 🙂

Stahujte zde:

Gtk sharp (nainstalujte před spuštěním programu)
Kombinátor pro PPC hit 




Jednoduchý návod k použití

Spušťte PPC hit a vytvořte nový export.  V prvním kroku zvolte „Sklik“ a přejděte ke kroku druhému, kde nastavíte, z jaké části feedu budete generovat sestavy (já nastavuji celý web). Ve třetím kroku si nastavuje vzhled reklam, opět postupujte dle zkušeností či návodu PPC hitu. Dostáváme se k té nejdůležitější části a to čtvrtému kroku, kde se nastavují klíčová slova. Zde vám raději dávám k dispozici ilustrativní obrázek.

Nastavení ppc hitu

Toto nastavení berte opravdu jako ilustrativní a rozhodně nepoužívejte ke generování množinu 30ti a více prvků. Zaprvé to velmi těžce zvládá samotná aplikace a mnohem hůře samotné rozhraní PPC hitu. Je to možné, to netvrdím, ale pravděpodobně se dostanete do střetu s obchodními podmínkami Seznamu.

  1. Nejprve nastavte formát klíčových slov

    Pokud budete generovat klíčová slova z popisků, tak si přetáhněte do okna „description“, tak jak to vydíte na obrázku a nastavte, jak mají být dlouhá, zda některá kratší chcete odstranit, zda odstraňovat speciální znaky, nebo slova obsahující číslice … to už je prostě na vás. Jakmile budete mít hotovo, změny se projeví v okýnku „Klíčová slova (oddělená čárkou)“. Mým výstupem bylo např. {DESCRIPTION:1,2,3:stripNONAlNUM} a tento řetězec se stále opakuje, pouze se tam mění ta tři čísla uprostřed.

  2. Spusťte kombinátor klíčových slov

    jak-nastavit-kombinator
    a) Počet prvnků / Pokud je zdrojem např. zkrácený popisek produktu, jako je to u mne, zadejte do prvního políčka kombinátoru, kolik slov bude použito pro kombinování. Vezmou se první slova, ostatní se oříznou. Zde volte rozumné číslo – 10 by mělo být OK.

    b) Délka kombinace / Protože jsem se rozhodl, že se bude jednat o tří-slovná spojení klíčových slov, zadávám do druhého políčka číslo tři. Pokud budete chtít více-slovná spojení, zadejte do tohoto políčka příslušnou hodnotu.

    c) Oddělovač / Jako oddělovač používá PPC hit čárku, proto do další kolonky zadáváme „,“

    d) Vzor / Do políčka „vzor“ můžeme napsat prakticky cokoliv. V mém případě tam zadávám řetězec, který je dán nastavením viz. výše. Tento řetězec se bude stále opakovat ve stejném tvaru a bude oddělen čárkou. Jediné co se bude lišit jsou čísla uprostřed řetězce, kvůli čemuž byl tento generátor naprogramován. Jak jste si jistě všimli, do vzoru jsem místo čísel napsal dvě velká písmena „XX“. Místo těchto dvou XX budou prográmkem automaticky doplňovány kombinace čísel.

    e) A to už máte téměř hotovou práci. Výsledek, který vám z programu vypadne nakopírujete do PPC hitu tak, jak jsem to ukázal na prvním velkém obrázku a vyexportujete do skliku.

Pozn: mějte prosím na paměti, že zkombinováním příliš velkého množství prvků můžete vygenerovat obrovské množství dat. Na Seznam.cz neposíláte již hotové kampaně, ale pouze požadavek na jejich vytvoření. V tuto dobu nemají kluci od Seznamu ještě ošetřené vstupy, tudíž nikdo z nich neřeší, zda je váš požadavek reálně proveditelný či nikoliv. Buďte tedy obezřetní a nevytvářejte nesmyslné množství klíčových slov, můžete přetížit jejich servery a pokud počet klíčových slov překročí hranici kolem 2M, může vám být zablokován celý účet, nehledě na to, kolik u Seznamu utrácíte 🙂
Nebojte, všechno se dá řešit. Nikdo ze Seznamu vám samozřejmě nebude bez vašeho vědomí nic mazat, ale upozorní vás na to v čem je problém a vyzvou k promazání kampaní. Po uvedení do pořádku vám umožní inzerovat dále. Myslete na to, že Seznam je náš přítel, nikoliv nepřítel a podle toho jednejte.

Jestli se ptáte zda jsem za naprogramování platil, odpovídám – ano, platil. Proč vám to nabízím zdarma? A proč ne 🙂 Používání tohoto prográmku vás posune dál. Bezesporu vám přinese znatelné tržby navíc, ušetří vám mnoho času a dopřeje náskok před konkurencí. Díky tomu vám zbude více prostředků na rozvoj jiných stránek eshopu a třeba jednou vy pomůžete posunout zase můj biz. Za pozitivní zpětnou vazbu budu samozřejmě rád … dobrovolné děkovné můžete posílat na účet 2000247571 / 2010 s poznámkou „nelzu.cz“


 


Jak bude reklama vypadat?
-
Zde může být vaše reklama navždy jen za 299 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Přidejte komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *