Podčlánková inzerce přes Copywriting.cz funguje!

Doporučte přátelům:
RSS
Facebook
Google+
http://www.nelzu.cz/2016/11/19/podclankova-inzerce-pres-copywriting-cz-funguje/
Twitter

Podčlánková inzerce funguje!

Na webu Copywriting.cz působím již řadu let. Kdysi jsem přes ně poptával napsání a publikaci článků, ale v současné době používám zejména podčlánkovou inzerci.
Inzerování pod články je bezva věc, ale ještě lepší je řešení právě přes tohoto prostředníka. Jak pro inzerenta tak pro mě je využítí služby od copywritingu velmi pohodlné a přináší značnou úsporu času peněz i času.
I zde jsem našel jistou trvalou hodnotu, ale více už v článku …

Když cena inzerce nebezpečně spadne

U velkých webů, které spadají přímo pod Seznam se komunikace s klientem zaplatí. Pokud PR článek stojí 80.000Kč a více, tak se v tom nějaké prohození emailu sem a tam a vystavení faktury ztratí. U malých, úzce zaměřených webů s nižší návštěvností, propagujících levnější produkty (služby), zacílených na jiné publikum než 1% nejbohatších lidí, to tak ale není.
Co když máte takový web, píšete o věcech které vám jsou blízké a nechcete to měnit? Jak takový web monetizovat? Vy víte, že je tu řada zájemců, kteří by chtěli reklamu a rádi na vašich stránkách zainzerovali. Když se ale zamyslíte nad tím, kdo chce u vás inzerovat a co chce inzerovat, je vám jasné, že se jakákoliv spolupráce ani jedné straně nevyplatí. Je to ale skutečně tak a nebo se s tím dá něco dělat?

Nesnáším lovce hejlů

Den co den mám několik telefonických nabídek na různé formy propagace. Kdybych využil byť deseti procent z nich, už žádnou firmu nemám. Za ty léta jsem si pro tyto náháněče našel přezdívku – „lovci hejlů„. Ráno přijdou do práce, nažhaví telefony, navolají objem a úspěch je zaručen. Stačí hroší kůže a trpělivost. Jejich nabídky vždy přepočítávám na peníze, a většinou to vychází podobně. Za korunu nakoupí za tisíc prodají. Mluvím o trafficu! O naprosto shitovém, bůh ví kde sebraném a naprosto bezceném trafficu, který si vždy nějaký blbec koupí.
Já ale nechci nikoho takto ojebávat a nechci se honit za penězi za každou cenu. Kdyby to tak bylo, tam nepodnikám v tom oboru co nyní. Kdyby to tak bylo, tak nepíši tento blog. Abych mohl dělat to, co mě baví a přitom nezkrachovat, stále musím hledat nějaké cestičky. Když tvořím, hledám trvalé hodnoty, když hledám úspory, často začínám automatizací.

Copywriting - baner 468x60

Inzerce pod články výhodná pro inzerenty

Kdybych šel po penězích, asi prodávám časově omezenou inzerci někde v patičce nebo v postranní liště, nahoním levnou návštěvnost a prodám. Jistě, vydělám, inzerent po mě také nebude chtít pravděpodobně peníze zpět, ale už se nikdy nevrátí.
Podčlánková inzerce je skvělá v tom, že člověk neplatí za celý traffic webu a cena pod jedním článem není nikdy moc vysoká. Tak si inzerent může jednoduše vybrat takový sloupeček, který mu bude nejvíce užitečný. Pokud bude nabízet opravu střech garáží, vybere si článek, který pomáhá lidem hledat řešení s jejich děravou střechou.

V čem tkví další výhody?

Kromě nízké ceny je fajn, že za vás článek již někdo napsal. Nemusíte platit za napsání PR článku a modlit se, jak dopadne, vy si jednoduše vyberete ten nejlepší. Vidíte odvedenou práci a hned víte, za co platíte. Většinou už z tohoto pohledu se odkaz celý zaplatí, neboť za sepsání článku se platí mnohdy mnohonásobně více. Pokud vyberete dobře a stánka vyjíždí v SERPU na vámi požadovaná klíčová slova na dobrých místech, nemusíte ani řešit to, kam článek umístit a zda je budou vyhledávače dobře umísťovat. Jednoduše to vidíte a opět víte, za co platíte.
Odkazy mohou být označeny jako „no follow“ ale i bez tohoto atributu. Např. u nás zákazníci vždy nakupují plnohodnotný odkaz! Odkaz mu už nikdo nesebere a je na našich stránkách umístěný navždy!

Co budu mít z odkazů pod články já?

Výhoda pro inzerenta je jedna věc, ale já z toho chci také něco mít! Na rovinu, odkazy pod články mě neuživí a nezaplatí ani napsání jednoho článku. Podčlánková inzerce je jen jeden z mnoha střípků, které když dám dohromady, začne to být zajímavé. To, proč ji používám, je její snadné nasazení na web a naprostá bezúdržbovost.
Plugin najdete jednoduše ve WordPressu pod názvem „podčlánková inzerce“ a nebo na oficiální stránce. Tento plugin nainstalujete, propojíte s Paypalem a s Copywritingem.cz. Od té doby se bude bez jakéhokoliv dalšího přičinění zobrazovat pod každým vašim článkem např. takto:

podclankova-inzerce-na-copywriting-cz

Grafiku si můžete samozřejmě upravit tak, jak budete potřebovat. Další výhodou je, že se všechny články automaticky natáhnou do nabídek na výše uvedené stránce, kde si snadno najdou svého inzerenta. Např. u nás jsme prodali odkaz již druhý den od nasazení a přitom se jedná o malinký blog a byl o víkend!
Platby probíhají bez naší účasti přes Copywriting.cz a nebo Paypal! Žádná zbytečná komunikace a ztráta času kvůli pár korunám. To je to, čeho já si nejvíce cením.

Jak na to?

Jednoduše! Začněte registrací na této stránce a poté postupujte dle výše uvedeného návodu. Pokud budete chtít podpořit tento web a máte pocit, že by některý z našich článků mohl rezonovat s vaší službou, neváhejte a zanechte nám odkaz pod článkem. S jistotou mohu říci jen jedno … inzerce u nás již nikdy nebude levnější.

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Zde může být vaše reklama navždy jen za 299 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

4 názory na “Podčlánková inzerce přes Copywriting.cz funguje!

  1. Já jsem zkoušel nasadit na jednom webu, ale pak jsem narazil na problém. Jak vypnout podčlánkovou reklamu u článků kde ji prodávat nechci. Třeba že jde o PR článek.

    1. Tento plugin by to měl umět. V nastavení podčlánkové inzerce ve WP klikněte na „rozšířené nastavení“ a poté do kolonky „nezobrazovat v těchto rubrikách“ zadejte čísla rubrik oddělená čárkami.

  2. Myslím, že podčlánková inzerce je dost podceňovaná a nevyužitá. Reklama se dá koupit na takových webech, kde byste se majitelem normálně těžko domlouvali na PR článku anebo by to vyšlo mnohem dráž. Takhle se dají navíc dohledat a vybrat články, které jsou hodně blízké propagovanému tématu. Jen si nejsem jistý, jestli není kupování v hodně starých článcích už trochu podezřelé, ale neřekl bych, že by to mělo mít negativní vliv. Je to teď sice trošku komplikovanější (kvůli registraci na Copywriting), ale zas to odradí pár lidí a aspoň tam není taková konkurence 🙂

    1. Já v těch starých článcích vidím spíše výhodu. Častokrát si necháte někde napsat PR článek, oni vám ho na chvíli zobrazí na Homepage a než propadne na druhou stránku, tak funguje. Jakmile zmizí z titulní stránky je amen. Jenže jak chcete dopředu zjistit, jak se bude takový článek chovat po propadnutí do hlubin struktury webu? Když kupujete článek už takto zapadlý a přesto vám na vyhledávaná klíčová slova vyjíždí na Googlu či Seznamu na dobrých pozicích, máte větší šanci že stránka s vaším odkazem odolá času. Navíc jak píšete, opět odpadá konkurence, protože spousta neznalých jde po rancích a neřeší skutečně podstatné věci.

Přidejte komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *